TRAVELOG|中伏的阿布扎比一日遊

Processed with VSCO with e6 preset
Sheikh Zayed Mosque / Abu Dhabi

話說去杜拜旅行通常都可以去下四圍啲國家,而阿布札比就係其中一個。
由杜拜去可以簡單分為以下幾個方法:
1. 自行去搭城市之間穿梭既巴士 / 最經濟
2. 報當地一日遊團包晒景點交通 / 價錢合理但時間比較緊張
3. 包個司機或者叫架的士去 / 最貴但都方便

結果,我揀左第二個方法。而且留得唔耐,跟團就唔洗煩嘛!
為左所有野都順順利利,我慣左上網book好晒野先出發的。
google左幾間之後,最後揀左個台灣網
(見評價都ok,心諗應該無事既…)
俾左錢手腳都快,馬上就得到左張換領卷同當日流程email
成件事都感覺良好!

點知…

講好前一日會有人通知實際pick up時間,等極都無電話無email
忍唔住send左個email去問但又未有回覆(時差關係,呢點可以理解)
到活動當日唯有倒屎咁早係酒店lobby等,
本身話9點到10點係pick up時間,架車會係個城度接晒啲客先出發
咁等了又等又打俾個agent,仍然係無人聽同無人聯絡
等到9點45終於收到wtsapp話到左酒店,搞左一輪終於上車

司機是個印度人,表示自己好資深行晒成個中東咁濟好熟地頭乜乜柒柒,聽落好似好可靠
到左阿布札比,司機就問去唔去法拉利世界
我同同行朋友一齊黑人問號?個團唔係無呢樣野架咩?唔係去清真寺咩?

司機表示:
宜家Ramandan即係齋戒月(wiki),所以商場果啲唔開!
去下呢個可以影下相打下卡架!

咁既然佢誠意拳拳就去睇下啦…
當時我心諗,好啦反正清真寺行唔到一日我對商場又一般般有時間去下都無所謂啦
點知佢話呢個係第一站,清真寺最後去先順路架!
呢個時候我又R頭心諗但個行程表個寺排第一架喎
司機表示個寺係對面路啊,真係回程方便啲呢!順手指一指
咁佢咁指一指又好似真係喎,
然後我向司機表示是次行程重點係清真寺,佢話okok

然後…

然後我去玩法拉利世界又去左廢廢民族村同隔離個商場買左枝水
點知,約左司機半個鐘後門口等,但係
佢無出現!佢無出現!佢無出現!
果刻我以為佢可能去左廁所姐,…
所以我又等,等左十五分鐘都係無人,唯有wtsapp佢啦!
結果無覆又無read,唔係咁樣就俾人賣豬仔嘛…
由於打唔到當地電話,去左商場求助叫reception姐姐幫手打
終於前前後後搞左大半個鐘,後成功上返車

司機又話:
唔好意思啊!頭先見唔到wtsapp,所以我以為你地仲未行完街啊。
我問乜唔係約好左半個鐘後見咩,我都話買枝水好快返架…
心諗 咁我做乜約個時間,你又做乜話好呢?

咁樣搞一搞,真係唔想再我等你你等我,等到2046都未等到
我話直接去清真寺啦,唔洗睇其他野架啦!睇完可以返酒店
於是,終於真.出發了!

去到門口,俾個警衛擋住,佢同司機嘰理咕嚕一輪之後
司機話:哎啊!真係唔好彩啦,佢地話閂左門喎。
佢地齋戒月只開朝早9至12點,我地太晏喇!

下!?下!?下…
你又話回程去最好?你又話okok?

佢露出一副「下!我都無辜架,我點知姐」既樣
然後話,係啦呢個寺成日都係咁,開放時間又唔話人知又成日改
好多人都係黎到睇唔到架,所以你唔好唔開心啦!
我都唔知道佢閂左架,一係我係出面兜個圈你影下相咁啦!

WTFBBQ 呢一刻我心入面既粗口簡直萬馬奔騰咁出晒黎
如果你乜都唔知,咁點解我要book tour,我點解唔自己去啊!
嗚啊!無奈之下只好回程返杜拜…
返到酒店再問酒店入面既tour desk,
哥仔表示唔係喎,個寺有公布時間啊果啲架!齋戒月開到下晝2點架
佢仲溫韾提示我星期五唔開架,所以星期五tour都唔開

經過今次,學精左啦!
book tour都係搵啲可靠既機構再唔係就唔好懶自己research自己去…
提供返清真寺開放時間表俾大家參考
http://m.szgmc.ae/en/page/mosque-opening-hours

話雖如此,但中伏大概都是人生體驗來的…

 

 

 

 

 

Leave a Reply

